Hogyan vonzhat ügyfeleket egy építőipari cég telephelyére

Concept of construction and design. 3d render of blueprints and designer tools on the panorama of construction site.

Javában zajlik a bérház építése, van reklám a televízióban, a sajtóban, az interneten. De miért olyan kevés látogatója van az oldalnak, és még kevesebben azok közül, akik üzletet kötöttek? Egy jó oldal az építőipari cégek számára nem csupán egy virtuális képviselet a hálózaton, hanem egy értékesítési eszköz is.

Miért nem fogy a webhelye?

A lakásvásárlás, a saját ház építése komoly lépés, amely sok előkészületet igényel: össze kell hasonlítani a különböző fejlesztők ajánlatait, olvasni kell a véleményeket, össze kell gyűjteni a lehető legtöbb információt a jövőbeli lakásokról. Általában ezeket a feladatokat az internet segítségével oldják meg.

Nagy a verseny a fejlesztők és az ingatlanosok között. Ha a látogató az első néhány másodpercben nem találta meg, amire szüksége van, versenytársakhoz megy.

Egy webes erőforrás nem hoz látható eredményeket alacsony látogatottság és az oldalak tartalma iránti felhasználói érdeklődés hiánya esetén. Ennek a viselkedésnek az okai különbözőek lehetnek:

  1.     Érthetetlen felépítés: túl sok szekció, vagy fordítva, minden információ egy oldalon, és sokáig kell görgetni lefelé.
  2.     Minimális információ: nincs apartman terv, az árak nincsenek feltüntetve; nincsenek részletek, engedélyek, licencek – egy ilyen fejlesztő nem kelt bizalmat.
  3.     Nincs kalkulátor: a legtöbben jelzáloghitellel vesznek lakást. Az első dolog, ami érdekel, az a kezdeti és a havi törlesztőrészlet kiszámítása.

A technikai hibák (az oldalak betöltése sokáig tart, nincsenek mobileszközökhöz igazítva) szintén csökkentik a felhasználói érdeklődést.

A „megfelelő” építkezés kialakítása

A fejlesztés előtt kötelező a piaci audit, a célközönség (TA) és az egyes szegmensek meghatározása. A fő cél a versenytársaktól való eltérés, az érdeklődés felkeltése és a potenciális ügyfelek válaszai a felmerülő kérdésekre.

Célok és célközönség

Minden lakástípust a célközönség külön szegmensére terveztek. Ha olcsó stúdiókat ad el, az oldalt a fiatalabb közönség érdeklődésének és képességeinek figyelembevételével kell létrehozni. Az elit lakások, nyaralók érdekesek lesznek a magas jövedelmű idős emberek számára. Ha világos elképzelése van arról, hogy kik a potenciális ügyfelei, az segít az igényeiknek leginkább megfelelő erőforrás kifejlesztésében.

  1. Szeretnéd tudni
  2. fejlesztési költség
  3. eladó oldal?
  4. Tudja meg a költségeket
  5. Szerkezet és tartalom

Az építési résekben különböző típusú helyszínek találhatók. A standard projektek – például fürdők – építésében részt vevő kisvállalatok számára a céloldal megfelelő. A különféle projekteket megvalósító nagy fejlesztők számára – a lakóházaktól a kórházak építéséig – vállalati weboldalak készülnek. A befejező anyagokat árusító cégek előnyben részesítik az online boltokat.

 Az eredetiségre törekedve ne menjen túl messzire: a szerkezetnek egyértelműnek kell lennie a felhasználók számára. A felhasználók megszokták, hogy a felső menüben a Cégről, Kapcsolatok, Vélemények, Keresés, Hírek rovatokat látják. Senki nem fog máshol telefont keresni.

Milyen szakaszok lesznek hasznosak:

  1.  Portfólió – elkészült objektumok fényképei kis kommentárral – hol, mikor épültek, mi volt a nehézség, hogyan oldották meg, milyen anyagokat, technológiákat használtak.Elrendezés – apartmanok tervei méretekkel, padlón való elhelyezkedéssel, a bútorok sematikus ábrázolásával.
  2. Hírek – fotók az üzembe helyezésről, az építési szakaszok befejezéséről.
  3. Kalkulátor – jelzálog vagy hitel kiszámítása.

Blog – cikkek arról, hogyan kell vásárolni, melyik bankban lehet jelzálogkölcsönt felvenni, hol vásárolhat olcsó befejező anyagokat a javításhoz.

A felsorolt ​​szakaszok mindegyike valamilyen módon növeli a fejlesztőbe vetett bizalmat, csökkenti a szorongást az objektum időben történő befejezésével kapcsolatban, késlelteti a felhasználót az oldalon.

Építési terület tervezése és elrendezése

A célközönség és az oldalak tartalma határozza meg, hogy milyen lesz a dizájn. Természetesen nem nélkülözheti az épülő és a kész tárgyak kiváló minőségű fotóit. Ezen túlmenően, a marketingesek azt tanácsolják, hogy adjunk hozzá képeket az emberek – építők, ingatlanosok, boldog tulajdonosok egy új lakás.

Próbáld meg megtartani az arany középutat a grafika és a szöveg között. A design nem vonhatja el a figyelmet a tartalomról, nem fedheti át a szövegblokkokat. A nagy szövegek és a vizuális tartalom kis hányada inkább az információs és referenciaportálokra jellemző.

Ebben a szakaszban vonzó és felhasználóbarát felületet hoznak létre, olyan tartalmat fejlesztenek, amely javítja az érzékelést: például megrendelhető egy videó elkészítése kiterjesztett valósággal, virtuális körbejárás a tárgyak között.

promóció

Az építési területek népszerűsítése integrált megközelítést tesz szükségessé az e téren tapasztalható erős verseny miatt. Egy projekt internetes reklámozásának szakaszában minden eszközt használnia kell:

  1.   Természetes promóció a Yandex és a Google keresőmotorjaiban (SEO) – tartalomoptimalizálás lekérdezésekhez, beleértve a metacímkéket (keresőmotor-részletek), mikro-jelölést.
  2.   Kontextus szerinti reklámozás – gondolja át a céloldalak legrövidebb értékesítési útját, a fényes ajánlatokat, egy kényelmes visszajelzési űrlapot az „első képernyőn”.
  3.   Közösségi hálózatok – az erőforrás integrálása a VKontakte, Instagram, Odnoklassniki közösségekkel segít további forgalmat vonzani.Pályázat feldolgozása

Az oldal naponta több száz hívást és jelentkezést hozhat, de ha a vezetők nincsenek felkészülve a munkára – nem veszik fel a telefont, nem tudják, hogyan dolgozzanak ki ellenvetéseket – a beruházások hatása nulla lesz.

Következtetés

Az építési terület értékesítése megkezdődik, ha 3 feltétel teljesül:

  1. A szerkezet, a tartalom, a dizájn a célközönség érdeklődését figyelembe véve kerül kialakításra.
  2. A promócióhoz integrált marketingstratégiát választottak.
  3. A kereskedelmi osztály készen áll a pályázatok számának növekedésére.

Az első két pont átruházható vállalkozókra – webfejlesztő stúdiókra vagy digitális ügynökségekre. A bejövő jegyek feldolgozásával kapcsolatos munkafolyamatok konfigurálása és vezérlése magától a szervezettől függ.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük