Ideális weboldal vállalkozás számára 2022-ben


A statisztikák szerint az oldal látogatója az első 3 másodpercben dönti el, hogy marad-e ezen az oldalon vagy sem. Egyesek számára az információelhelyezés kényelme és logikája fontos, míg mások értékelik a vizuális összetevőt.

Az alábbiakban bemutatjuk a weboldalkészítés 2022-es fő trendjeit, amelyek elősegítik a webes erőforrások versenyképességét.

1. Oldalbetöltési sebesség

A modern felhasználó türelmetlen, és nem várja meg, amíg egy oldal betöltődik. Az erőforrásnak van néhány másodperce, hogy felhívja magára a figyelmet. Ellenkező esetben a látogató bezárja a lapot anélkül, hogy tudná, milyen «divatos» webhelye van. Ezért néha érdemes elhagyni a nehéz tervezési vagy programozási komponenseket a sebesség növelése érdekében.

2. Mobileszközök célzása

A világ webfelhasználóinak több mint fele okostelefonon keresztül éri el az oldalakat. A mobileszközökhöz készült verzió vagy a webhely adaptív verziója nem lehet rosszabb, mint a teljes. Az internetes üzletek bizonyos típusainál a legtöbb tranzakciót a mobil verzió hozza meg.

  1. Eredeti betűtípusok

A betűtípus kiemelés és kiindulópont lehet a tervezésben. Az internetes térben még gótikus betűtípusú oldalak is vannak. A női közönséget célzó webhelyek esetében választhat díszes kalligrafikus betűtípust. Itt azonban fontos megjegyezni 2 szabályt:

    A betűtípusnak olvashatónak kell lennie.

Előfordulhat, hogy a címsor betűtípusa nem megfelelő a törzsszöveghez.

  1. Alapszínek

Az alapszínek a fehér tömbök hangsúlyozásával kombinálva brutalitást adnak a dizájnhoz.

Fontos ellenőrizni, hogy a gamma helyesen jelenik-e meg minden eszközön és böngészőben.

  1. Minimalizmus

Az elmúlt évtized egyik legnépszerűbb webdesign stílusa. 2022 nem megy nélküle.

A minimalizmust a könnyedség és a légies érzés, kis számú egyszerű szín, tömör betűtípusok miatt választják. Mindez nem vonja el a figyelmet a tartalomról, csak kiemeli azt.

  1. Mozgás

A parallaxis hatás nagyon népszerűvé vált az elmúlt néhány évben, és ugyanez a tendencia folytatódik 2022-ben is. A mozgáshatás a webhely görgetése során jön létre: az összetevők és blokkok (szöveg, képek, design elemek) különböző sebességgel mozognak. Ez dinamizmust ad az oldalnak, sőt a jelenlét hatását is megteremti. A parallaxis olyan funkció, amely felkelti a felhasználó figyelmét.

  1. Professzionális videó és fotó

Ez a tartalom fogja lefoglalni a forgalom több mint 80%-át. Az emberek lusták lettek hosszú szövegeket olvasni, inkább a videókritikákat, vagy a sok szép fotót tartalmazó cikkeket részesítik előnyben. Ez a tendencia nem csak a közösségi hálózatokra vonatkozik, hanem a legtöbb webhelyre is. Javasoljuk, hogy rendeljen professzionális fényképezést és videófelvételt vállalkozásáról a tartalom bővítése és az interneten való jobb reklámozás érdekében.

Bármilyen új trendet hoz is 2022, a fent felsorolt ​​trendek továbbra is relevánsak és működőképesek maradnak.

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *