Turizmus és utazás: ötletek weboldalhoz

Az idegenforgalmi üzletág rendkívül versenyképes rés, ahol a cégek minden egyes ügyfélért küzdenek. Minden városban nem egy tucat utazási iroda és ügynökség vesz részt a kikapcsolódás és az utazás megszervezésében. A választék korlátlan: klasszikus all inclusive, buszos túrák Európa-szerte, ökoturizmus, kirándulások szent helyekre, utalványok egészségügyi táborokba gyerekeknek vagy szanatóriumok felnőtteknek.

Még 10 éve is közvetlenül az értékesítési irodákban zajlott a túrakeresés, papírmunka, fizetés. A menedzserek bármire képesek «meggyőzni» az ügyfelet. A helyzet a Booking.com, a Hotels.com, az orosz nyelvű Ostrovok.ru online szállásfoglalási rendszerek megjelenésével kezdett megváltozni.

A felhasználók egyre inkább minimalizálják az eladóval való élő kommunikációt, és saját maguk szervezik meg utazásukat.

A modern utazásszervezői webhely egy teljes értékű szolgáltatás, amely értékesítési menedzserként működik. Itt választhat és foglalhat egy túrát, fizethet, dokumentumokat tölthet ki, utalványokat kaphat transzferszolgáltatásokra.

Mi az utazási iroda honlapja?

Az, hogy melyik lesz az utazási iroda webhelye, elsősorban vállalkozása formátumától függ:

  1. Ha a városhoz közeli tavon szapulós sétákat szervezel, és a fő feladat egy csoport összeállítása a következő hétvégére, akkor a „landing page” formátum megfelelő lesz. A turizmusnak és utazásnak szentelt minőségi nyitóoldal egy fülbemászó design és értékesítési szöveg, amely a felhasználót az érdeklődő státuszból a vásárló státuszába viszi.
  2. Ha az Ön ügynöksége különféle formátumú túrákat ad el a világ minden részére, vízumot intéz, van részletfizetése és last minute utazásai, akkor egy teljes értékű vállalati webhely keresési, foglalási és online fizetési modullal megfelel Önnek.

A stílusos dizájn, a fülbemászó címsorok, a cselekvésre való felhívások, a jelentkezési lapok és a feltűnő helyen elhelyezett elérhetőségek növelik a konverziós arányt bármilyen formátumú weboldalon.

A tervezésről

A legtöbb ember fejében a «Turizmus» és az «Utazás» fogalma a nyaraláshoz, kikapcsolódáshoz, szórakozáshoz kapcsolódik. Ez a hangulat a dizájnban is átadható. Csak ne ragadjon el a pálmafáktól és a bikinis lányoktól. Az ilyen látvány csak a tengeri túrákat értékesítő utazási irodák számára releváns. Ha Altajban túrákat szervez, az oldal kialakítása ilyen lehet.

Az utazási oldalak fő jellemzője a látnivalókról, kirándulásokról, szállodákról készült fotók és videók teltsége. Gyakran használnak hangulatos fotókat nyaralókról — szerelmes párokról az Eiffel-torony hátterében, boldog gyermekes családokról a víziparkban. Ideális esetben professzionális, kifejezetten a projekthez készült fényképeket kell használnia, amelyek nem nyilvánosak az interneten.

Ha az ügyfelek nem tudnak eredeti fotótartalmat biztosítani a tervezőnek, akkor fotókészletből kell képeket készíteniük, ami negatívan befolyásolhatja a felhasználók erőforrás iránti bizalmának értékelését. Egy tapasztalt tervező azonban képes lesz megoldani ezt a problémát. A színkorrekció, a kollázstechnika és más technikák lehetővé teszik, hogy egyedi dizájnt alakítsunk ki akár stock képek mellett is. Cikkünkben többet megtudhat a webdesign fejlesztés alapelveiről.

A szerkezetről és az elemekről

Egy utazási iroda weboldala teljes értékű értékesítési menedzserré válhat, feltéve, hogy az információkat marketing szempontból hozzáértően jelenítik meg. Ez a megközelítés különösen fontos a céloldal fejlesztésekor. Mi érdekelheti a felhasználót, amikor utazási irodát keres? Árak, feltételek, garanciák, pozitív vélemények. Mindezt tükröznie kell az oldalon.

Ha két azonos árú ajánlat közül választ utazásszervezőt, a felhasználó azon az oldalon marad, ahol minden világos lesz számára, ahol az információk gyorsan betöltődnek, de nincsenek bosszantó tényezők — pszichedelikus grafika vagy 100 pontos jelentkezési lapok .

Foglaljon túrát

Online számológépek — egy modul, amely lehetővé teszi az utazási költségek gyors kiszámítását. Ez az utazásszervező és a vevő közötti interakció kényelmes formája, amely nem igényel személyes kommunikációt. Ennek azonban megvannak a maga hátrányai is. Például, ha a felhasználó hibázik az adatok megadásakor, és az ár túl magas, akkor a cég elveszít egy potenciális ügyfelet. Az ilyen helyzetek elkerülése érdekében az utazási iroda honlapján használhatja az online tanácsadó modult, vagy reklámbannereket, ahol a pontos költség fel van tüntetve. A bannerre kattintva az ügyfél megértheti, hogy pontosan mit is tartalmaz a meghirdetett ár. Furcsa módon a „case” formátum utazási oldalakon is működik.

Blogötletek

Az utazás megtervezésekor sokan tájékozódnak az ország kultúrájáról, hagyományairól, mentalitásáról, konyhájáról, látnivalóiról. Ezért a blog az utazási weboldal fontos része.Íme egy kis lista azokról a témákról, amelyek érdekesek lehetnek:

  1.     Ételek, amelyeket érdemes kipróbálni… (város, ország)
  2.     Hogyan vásárolhat szőnyeget / kávét / bort / parfümöt / edényeket…
  3.     Mit vásárolhatsz ajándékba itt…
  4.     Mit vigyél magaddal, ha bepakolod a bőröndöd…
  5.     Emlékeztető a turistának
  6.     Melyek a látnivalók a…
  7.     Mit ne tegyünk a…
  8.     Hogyan lehet túlélni egy 10 órás repülést?
  9.     Hol lehet olcsón enni…
  10.     A 10 legjobb olcsó kávézó itt…
  11.     A 10 legjobb családi szálloda…
  12.     Mi a teendő, ha eltéved a…
  13.     10 kifejezés … nyelven, amely minden helyzetben segít
  14.     Hova lehet menni a gyerekekkel este…
  15.     Mit lehet és mit nem lehet kihozni a…

Ossza meg hasznos információkat, amelyek növelik a cége iránti bizalom szintjét. Ha a felhasználó úgy látja, hogy törődik a kényelmével, ez növeli a további együttműködés esélyét abban a tekintetben, hogy túrát vásárol Öntől.

Ne felejtsd el a partnereket

Mire lehet még szükség a nyaraláson? Fotós, sminkes, fordító, taxis, sőt esküvőszervező szolgáltatásai. Webhelyén külön oldalt hozhat létre olyan partnerekkel, akik kapcsolódó szolgáltatásokat nyújtanak azokban a városokban (országokban), ahol túrákat értékesít.

Ne feledkezzünk meg a szabványos elemekről. Elérhetőségek (cím, telefonszámok, levelezés, közösségi oldalak, azonnali üzenetküldők), licencek, kellékek – mindezekre az információkra szükség van az oldalon, ha egy komoly céget szeretnél lenyűgözni, nem egy egynapos céget.

Összegezve

Az utazási vállalkozásoknak szükségük van weboldalakra? feltétlenül szükségesek. Hogyan lehet kitűnni a versenytársak közül? Hozzon létre egy webhelyet, amelyet nem szeretne elhagyni:

  1.     exkluzív design;
  2.     érthető szerkezet;
  3.     ügyfélorientáció (árak, tokok, egyszerű foglalási űrlap);
  4.     további hasznos információk (blog, partneroldal).

Bármilyen projektformátumot is választ – céloldalt vagy többoldalas webhelyet –, keressen egy képzett vállalkozót a megvalósításhoz, figyelembe véve vállalkozása összes jellemzőjét.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *